Wednesday, January 14, 2009

ფორუმელთა კარნავალი ძველით ახალ წელს (13-14.01.2009)

გაიგებდით რომ გადასარევი კარნავალი გამოგვივიდა, რისთვისაც ყველა დიდ მადლობას ვუხდით ნანუკას, როგორი მხიარულიცაა, ისეთი გამოუვიდა ყველაფერი.... ძალიან მოკლედ დავწერ ჩვენი კარნავალის შესახებ....

ყველას რაღაც ფორმა ეცვა, ორიგინალური თუ არაორიგინალური..... ზოგიც ,,ყველაზე ფინთი ფორმის,, მოსაპოვებლად იყო მოსული :2kiss: :love: ყველა ვცეკვავდით, ვმღეროდით, ერთი კაააი თამაშიც ვითამაშეთ : ))) ბავშვურად თუ დიდურად ვერთობოდით, განსაკუთრებით ზოგი იმ ბევრმა ბურთებიანმა ავზის მსგავსმა მოხიბლა, ხან მე, ხან ნანუკა, ხან ჯეიჯეი, ხან პოლსკი იქ ვეყარეთ, ვინ არ იყო იქ.... ძალიან ბედნიერი საღამო მქონდა სხვადასხვა ფაქტორების გათვალისწინებით....თან რაც მთავარია ყველა ისეთი ადამიანი იყო ვისი იქ ყოფნაც მსიამოვნებდა, ვერ ვიტყვი ვინმეზე რომ არ მინდა ყოფილიყო თქო....ამასაც დიიდი მნიშვნელობა აქვს.... მგონი ყველა ეგრე ვიყავით..... ძალიან გემრიელი და ლამაზი სუფრა გვქონდა....ფართო არჩევანით და თითქმის ნახევარზე მეტი იქ დავტოვეთ, ცეკვას და გართობას შეყოლილებმა...და რაც მთავარია ფორუმის ტორტი, რომლის გემოც არ გამისინჯავს სამწუხაროდ და მე და ჰანიმ შევჩივლეთ ეს ერთმანეთს..... : )


ყველა კარგები ხართ.....კარგად ვიგრძენი თავი იმ საღამოს....ის რამდენიმე საათი მეც და მგონი არამარტო მე, დავივიწყე ყველა პრობლემა და საფიქრალი.... მომავალ კარნავალამდე... :2kiss:


ეხლა კი ცოტა ფოტოების ჯერია..: ))


მე და ნანუკა



კუსკუსელა ნოკი (იგივე აღმოსავლეთის მეფე) და ნანუკა




მე და დეა





შეიდი და არწივი9



ნანუკა ბურთებში





მე ბურთებში : )))


ლინკი და ყვავა



მე და პოლსკი


კესსსო, ფინანსისტი, ჯეიჯეი და სოსო ჯუ




როგორც ჯეიჯეიმ შეარქვა ,,საღამოს ნაშობა,, : )) ლინკი, ყვავა, ჰელჰამერა და ანტონა პაპა


ფორუმის ტორტი





ნანუკა და ჯეიჯეი თამაშის დროს (მე და დეა გავარდნილები ვიყავით უკვე)


ჰანი და ლარსი



ოპიზარი და წიწილა


1 comments:

მარიამ ბლანკი¹³ said...

wow noki ra zreski formit iyo!! bravo :D

lamazi xar eti :*