Wednesday, October 8, 2008

Winter....

მე ზამთარი არ მიყვარდა....

მე ზამთარი მიყვარს..... მიყვარს იმიტომ, რომ ჩემეული სეზონია, ვარ ზამთარში დაბადებული, ვარ წელიწადით გველი, რომელიც ზამთარივით ცივია... და მიყვარს ზამთრის ცივ გონებაზე ფიქრები... ზამთრის ჭეშმარიტი ბუნება... მკაცრი და ზუსტი... ამასთანავე ისეთი როგორიც შენში გააღვიძებს სითბოს მოთხოვნილებას და ამ სითბოს ყოველდღე ეძებ... ეძებ მბჟუტავ სინათლეზე თითო ფინჯან ჩაიში.... ეძებ თბილ პლედში...და ეძებ ადამიანში..... ზამთარში საღამოს თავისუფლად ისეირნებ ისე, რომ არავინ შეგაწუხებს...მერე სადმე შეირბენ ცხელ ჩაის ან ყავას დალევ Dave Brubeck Trio & Gerry Mulligan - New Orleans-ის მსგავსი კომპოზიციის მოსმენის ქვეშ... მოდუნდები...მოვა თბილი ფიქრებიც... შემოქმედებითი ხდები...
ძალიან სრიოზული და დამგრუზველია ზამთარი...ამასთანავე მისი ატანა სიამოვნების მომნიჭებელი....

ჩემი შავი პალტო... ბორდოსფერი და კიდევ მომავალი ახალი კაშნეები.....ზამთრის ხელჩანთა.... გაშიშვლებული ხეების ჩაყოლებაზე სიარული და ზამთრისეული ფიქრები...

0 comments: